Miška Čobejová si svoju Táničku už priniesla z pôrodnice domov. Štáb Na Streche bol u Mišky doma ako prvý a zisťoval ako sa malej Táničke vo svojom domove páči. Malá Tánička celý čas spinkala, ale stále to tak nie je. „V noci je väčšinou hore, som veľmi unavená." hovorí novopečená mamička.
Miška kvôli komplikáciám rodila cisárskym rezom. „Nebola som v celkovej anestéze, ten pocit, že si necítiš pol tela, to je čudné. Tri dni sú veľké bolesti a nedá sa starať o bábätko." Miške v nemocnici pomáhal s prebaľovaním manžel Ivan.
Čobejová manžela pri pôrode chce
Diskusia (54 príspevkov)
-
2011-02-17 11:26:57 | Larin | Dá sa to 3x?
Neviete nám poradiť, chceli by sme ešte jedno bábo, mám po dvoch CR. Dá sa ešte realizovať aj tretí CR. Názory sa dosť líšia, aké sú skúsenosti. Ď.
-
2009-05-11 14:24:00 | dana | pre všetkých
Milé dámy, ostatní pisatelia a čitatelia, nedá mi nereagovať asi ako každej žene, keď príde k téme "pôrod". Mám za sebou dva aj a"aj". takže tiež viem porovnávať. Každý je niečím typický a iný. Tak ako ľudia. Každý človek tú istú situáciu prežije a rieši inak. Subjektívne pocity sú preto "subjektívne" a vždy len naše - nedajú sa porovnať ani len dva príbehy v tom istom čase a za tých istých okolností- každý totiž prežíva iný človek a hlavne iným sposobom - preto hodnoťme len to "naše"a nesúďme ani človeka ani zdravotníctvo. V tom "mojom čase" sme boli asi tri " sektované " a každá sme cítili, vyzerali a hlavne hovorili niečo úplne iné, a predsa sme boli v tej istej nemocnici, mali sme tú istú starostlivosť, tých istých operatérov a všetky sme mali sekciu bez úplatku. Len tak za seba : všetko závisí od organizmu ženy a od kúštika šťastia.....
-
2009-05-07 12:52:38 | Jan Bebcak | doodie
JE to unudzujuci serial pretoze je az vela nasilia arizika.
-
2009-05-04 10:10:08 | jaja | pre všetky kritičky o porode- bolestnom
nechápem, prečo niektoré ženy kritizuju miškin porod, a že oni mali bez bolesti a na druhý den boli doma a bla bla bla podobné reči.... však každá žena má iný porod, niektora menej bolestný iná viac , ja som mala 2 bolestné porody, pri ktorých som sa potrhala aj vnutri a tlačila som pol hodiny, moja kamoška mala 4 porody a ani ju nemuseli nasstrihnuť, 2 krat zatlačila a dieťa von a to pri všetkých 4 deťoch. odkaz pre tie, ktoré kritizuju, že miška mala bolestný porod a oni nie! :: budte radi, že ste netrpeli a že ste boli na druhý den doma, to chce každá mamička a prajem vám taký bolestný porod ako som mala ja
-
2009-05-01 13:07:20 | eva | ee
PATI -- este stale zijes v USA? ved ty si to vobec nepochopila
-
2009-05-01 09:03:19 | mamášik | ??
Ako už bolo veľa krát napísané, každá žena je iná, a každá má inú potrebu sa zvidditeľniť, Mišku nepoznám, aby som ju mohla posudzovať, seriály typu- ordinácia, kutil, panelák.... nepozerám, nám radšej cetopisy, a prírodopisné. Podľa mňa ale tento prísevok v televízii splnil svoj účel-zvýšil Miškinu popularitu-či už jej niekto fandí, alebo nie.Všetky mamy "necelebrity" si musia tieto svoje bolesti a radosti prežiť v kruhu rodiny resp.prieteľov, "celebrity" to prežívajú najradšej v médiách.
-
2009-05-01 02:17:37 | Vierka | porod
Miske Cobejovej zelam vela radosti, zdravia a stastia. Tanicka je nadherna!!! Zijem desat rokov v USA a mam tri dievcata. Dve som mala na Slovensku a jednu v NH. Neviem cim to je, no po porode to bolo uplne nieco ine pri poslednom dietati. Mozno aj tym, ze som mala svoju bublinkovu kupel k dispozicii na mojej izbe. Ladove obklady boli samozrejmostou a navstevy ktore som mohla mat 24 hod. pri sebe mi tiez pomohli. O 2 mesiace moja najstarsia dcera bude mat jej prve dietatko. Modlim sa, aby vsetko prbehlo v poriadku! Mat dietatko je nieco nadherne!!! Aj preto sa divim, ze mamy nepisu viac o tom zazraku co ich postihlo mat zdrave dietatko. Ved na tu bolest kazdy rad zabudne, ak dietatko je fajn.
-
2009-04-30 21:50:46 | Pati | Pohoda, malina...
Pripajam sa k tym co mali pohodovy cisarsky. No rozmyslam ze asi tieto zeny nerodili na Slovensku. Ja sama som rodila v USA a fakt to bola malina. Po dvoch dnoch nas pustili domov a citila som sa velmi dobre.Ziadne bolesti som necitila.(akurat pri kaslani, ci ked som sa smiala). A co sa tyka kavicky, tak aj tu nam dokonca servirovali na ranajky ( ked sa ti uvolnia plyny po porode uz mozes jest aj lahke ranajky). Fajcenie by som ale nikomu kto porodil urcite neodporucala. No aj bez toho sa rozhodne da povedat ze pohodicka. Ja osobne by som uz inak nerodila. (aspon tu v USA) Pani Cobejovej zelam skore uzdravenie a aby si uzivala malicku. Je krasna.
-
2009-04-30 21:44:27 | memorie | anglicko
necitala som vsetky prispevky, tak neviem, ci tu o tom uz niekto pisal, ale napisem vam, ako to chodi v anglicku. osobne som porod este nezazila, ale prekladala som pri nom pre jednu mamicku. do nemocnice nas priviezli sanitkou, ktoru sme volali z domu mamicky, na ktoru prisli bolesti. z parkoviska na izbu to chudera zena musela odkracat. na izbu po par minutach dorazila sestricka, ktora napojila matku na pristroj merajuci tlak a stahy. povedala, ze za chvilu pride doktorka a odisla. tak sme cakali. dlho nic, a potom sa zjavila v dverach sestricka, ze ci tam uz bola doktorka. kedze mamicka mala bolesti, poziadali sme o niece od bolesti. mamicka dostala 1 tabletku paracetamolu. sestricka znovu odisla. doktorka prisla az po dvoch hodinach! ako prebiehal dalej porod, nebudem komentovat. poviem len, ze mamicka mala pri porode oblecenu bielu bluzku, v ktorej prisla a ked sa dieta narodilo, hned jej ho polozili neumyte, krvave do narucia, na tu bielu bluzku. matka dietatu aspon utrela tvaricku, kedze v nemocnici sa vraj babatka nekupu. vraj si ho ma mamicka okupat zajtra doma. spravne pocujete. zajtra doma..
-
2009-04-30 19:47:47 | magistra | Miške fandím....
....ja Miške fandím a nemenila by som s ňou za žiadnu cenu....som rada, že nie som stredobod pozornosti, z ktorého žijú médiá.... Viete, čo sa mi páči?..že je prirodzená, nesnažila sa na nakrúcanie vôbec prikrášliť - maľovanie, česanie a podobne, je taká ako väčina z nás normálnych matiek... Miška drž sa a malinkej prajem krásny život....
-
2009-04-30 18:02:24 | eva | ee
ako moze niekto napisat --po cisarskom reze to bolo v pohode-- v pohode si mozes zapalit jednu cigaretku, alebo vypit kavu
-
2009-04-30 17:39:30 | wictorca | cisarsky
chápem Mišku a mám rovnaký názor ako ona.. rodila som klasickým spôsobom a teraz aj cisárskym.. ten klasický bolel len samotný pôrod. potom už sa všetko dalo zvládať, sekciou to bolo oveľa bolestivejšie.. nie samotný pôrod, ale to čo nasledovalo po ňom.. som tri týždne po, ale bolesti v brušku pretrvávajú.. po normálnom pôrode som po takomto čas e bola už dávno fit :)odporúčam klasický pôrod, určite už nikdy nechcem rodiť sekciou..
-
2009-04-30 17:13:56 | anka | moj porod
jedna pani tu pisala ako je prekvapena ze cobejova to nemala lahke po porode.ved kazda zena je ina nie som lekar aby som to odborne pisala.takze,ja mam tiez tuto skusenost no nikdy viac.s klasickym porodom sa to neda porovnat,tie poporodne bolesti su strasne bolave skoro do mesiaca,takze nech to tu laskavo nikto nenadlahcuje
-
2009-04-30 15:10:11 | iva | porod
ja som za klasicky porod a cisarsky rez to boz nie to uz len v krajnom pripade
-
2009-04-30 14:15:35 | MARTINA Z USA | DIVNE
som prekvapena ako ta pani herecka opisuje porod cisarskym rezom. rodila som tak na Floride a naozaj nerozumiem o com ta pani hovori. Neviem mozno u nas je iny system ale tu som dva dni po porode isla domov a uz prvy vecer po ranajsom porode som isla na wc osprchovat sa . A vobec to nehovorim zaujato mam slovensko rada.
-
2009-04-30 10:46:48 | MIA | POROD
Ja si myslim, ze kazdy zensky organizmus je individualny, a kazdy zvlada zataz inak. Ja si napr. neviem doteraz predstavit normalny porod, i ked o par mesiacov ma caka druhy porod,neviem, ako to bude. Mam za sebou jeden cisarsky, nebolo to lahke, ale keby som si mala vybrat predporodne bolesti a bolesti po cisarskom, tak jednoznacne si vyberam bolesti po cisarskom. Skusim rodit normalne, viem, ze to nezavisi iba odo mna. Urcite to Michaela nemyslela zle, co povedala, a robi sa teraz z toho velka veda. Drzim palce vsetkym mamickam, ci uz budu rodit normalne alebo cisarskym. Aj tak sme vsetky hrdinky,no nie?
-
2009-04-30 10:20:30 | Lubo | Reklama
Toto je horsie ako reklama na drevene hracky, nemyslim teraz porod, ale uz sa idu do..at s celou Cobejkou, zachvilu bude aj na konzervach. Na margo; no chudatenko, urcite je jedina, ktora takto trpela....:]
-
2009-04-30 10:13:45 | mamina | ..kazda to prezivame inak..
.. jednom sa snad zhodneme vsetky a to,ze v momente,ked prvykrat uzrieme svoju ratolest,vsetko to co bolo uz nie je podstatne.Ja sama mam styri deti a mam za sebou porod klasicky aj porody cisarskym.Pri dvojcatkach v celkovej anestezii a s poslednym to bolo v lokalnej tzv.lumbalka.Kazda mame inu hranicu citlivosti a tak nie je na nas,aby sme kritizovaly.
-
2009-04-30 09:12:21 | Zuzana | Cisársky rez
Ja som ho absolvovala 2 x. A je to bolesť. Nech mi tu nik netvrdí, že je to malina :) Človek má čo robiť po narkóze, aby sa vôbec otočil. A ešte veľmi záleží akú silnú narkózu dostal. Ja som mala prvý cisársky akútny, a narkózu som mala veľmi silnú, všetko ma bolelo, nevládala som sa ani pohnúťť. Ale sestričky nám kázali sa prevracať na posteli a hýbať. Takže keď nechceš byť neohybná, musíš sa hýbať. A na druhý deň som sa už išla v predklone osprchovať. Nemôžeš ani zakašľať. Ja som bola taká zoslabnutá, že som ledva v prvý deň malú udržala na rukách. A rana mi začala hnisať, takže som mala veľké problémy aj na 5-ty deň po. Ale pri druhom po piatich rokoch znovu akútnom cisárskom reze, to bolo trošku lepšie. Nemala som takú silnú narkózu, a zvládala som to lepšie. A veľa záleží aj od personálu v nemocnici a na psychike. A neverím tomu, že niekto behá vzpriamený po chodbe s dieťaťom po sekcii. Pretože 24 hodín si na intenzívke na pozorovaní. Na tretí deň Ti veberú drenáž !!! To je myslím tiež veľká bolesť, hlavne keď to máš zaschnuté. Takže tak. Ale dá sa všetko prežiť, väčšinou dostávaš aj niečo od bolesti. A človek veľa odpočíva a naberá síl. A veľa spravia aj infúzie. Takže takto som ja prežila 2 cisárske rezy. A Miška Čobejová má pravdu, keď to porovnáva. Nevidím nič na tom zlé čo povedala......
-
2009-04-30 07:40:58 | slavka | sa uvedomte co pisete
Ti co pisu,ze po pa hodinach uz vztali s postele inak trepu ,lebo zena po cisarskom musi hodin pokojne lezat na posteli a nevie ako ostatok ale mna ci uz rana na bruxu alebo cele bruxo bolelo a este pre tu co povedala ze nic necitula iba jej bolo neprijemne ked s nej vidnali dieta je blbost a vidno ez si vymysla-lebo neni mozne aby to citila! Cisarsky je bolestivi a naozaj prve dni su ni cmoc a potom sa to postupom casu da
-
2009-04-30 05:30:31 | sisa | cisarsky bola pohoda
Ja sama som porodila iba pred par tyzdnami prvy krat a cisarskym. Bola som pripravena na vsetko no doteraz nechapem ako lahko to prebehlo. Uz 12 hodim po porode som bola schopna sama vstat z postele a dokonca chodit. Necitila som ziadne bolesti. Lieky na utisenie bolesti som zobrala len raz aj to mi ich nanutili sestricky lebo neverili ze som chodila po chodbe ako srnka. Ostatne zeny co rodili normalne neboli take cule ako ja. Viem ze vsetko je individualne, ale pisem toto len aby som potvrdila ze je mozne mat bezbolestny cisarsky. Urcite si nemyslim ze kazdy to tak preziva, ale u mna to bolo fakt lahke. ( a to sa povazujem za cintlavku...)
-
2009-04-30 04:37:35 | Stacey | Cobejova
Neviem ci Cobejova zo seba robi hviezdu,ale media ju z nej zarucene vyrobit chcu bohuzial nou nikdy nebola a ani nebude.Babatko je prekrasne rovnako ako ostatne miliony babatiek na celom svete.Vsetkym prajem aby vyrastali v takom blahobyte a dostatku ako prave Tanicka
-
2009-04-29 23:11:19 | MS | ale mamicky
ale co ste vy tu za amtky,ked teraz idete sa "dohanat"ktora z vas mala vacsie bolesti...ja som prvorodicka a rodila som prirodzene a to 14hod,naskytli sa aj problemy,hrozila sekcia-co som nechcela.Pocula som,ze sekcia je uplne v pohode pre matku,ci pre dieta to nik nepovie...a boli zeny-matky so mnou v porodnici,kt.rodili sekciou,a boli u kazdej rozdiel.jedna so mnou lezala a ja som dakovala bohu,ze som rodila spontanne,bo ta zienka dostavala krv,vkuse napojena na infuzske,o maleho sa nemohla starat a mala dost velke bolesti podbruskom a to nehovoriac o rane co mala,ja som sice bola zosita zospodu,sedela som len tak bolo,ale mohla som sa prechadzat a cez noc mat malu pri sebe.A naopak,bola tam dalsia,kt si sekciu nevedela vynachvalit."lietala"ziadne bolesti pri sedeni,ako mi po nastrihu,bo tie horsie po sekcii..skoro kazda,kt mala bolest tam dolu,jej ticho zavidela..Takze mile mamicky a nastavajuce mamicky,kazdy porod ma plus a minus..spoliehajte sa hlavne same na seba a myslite pri tom hlavne na dieta.vela zdravia maminam a im ratolestam:D
-
2009-04-29 19:56:26 | Martina | každa zvláda pôrod inak
Ženy zobuďte sa!! To nie je manier hviezdy, je to pocit obyčajnej ženy ako je jaždá z nás. Som gynekologička a všetky Vás milé hrdinky chcem upozorniť, že cisársky rez nie je prirodzený pôrod, ale opérácia a po každej operácii bývajú bolesti. A tie ktoré tvrdia, že mali 4 x cis.rez by mali vymeniť gynekológa, lebo viac ako 2 sa rodičke neodporúčajú. Šité nie je len brucho, ale aj maternica!!!A ako píše napr.pani Mia,že (sa nemajú nechať odradiť) budúce mamičky, pokiaľ Vám to zdr.stav dovoľuje , určite si zvoľte prirodzený pôrod. Aj keď niekedy to žiaľ nie je možné.
-
2009-04-29 19:40:16 | super zena | pre jaju
to nie je nic behat po chodbe na druhy den po cisarskom - mala si ist na druhy den zabehnut maraton, predtym nez sa dieta zobudi, tak ako ja.
-
2009-04-29 19:34:20 | zla trpaslicka | kto z koho
a pobite sa ci je to tazke alebo nie - o niecom ta zenska musela hovorit - vsetky mamicky hrdinky a ta co najmenej citi bolest ta najviac pre kristove rany sa vspamatajte sampionky. to ze su hrdinky po porode mozu akurat tak tvrdit zeny ktore rodia niekde v afrike alebo v azii na hlinenej zemi, preziju porod a do hodinky makaju okolo domu akoby sa nic nestalo. my na divokom zapade mozme byt rady ze sme rady a nie sa tu predhanat kto z koho
-
2009-04-29 19:24:40 | jaja | no nejak prehana
ja som rodila cisarskym a bolo to v pohode... trosku neprijemne ked mi ho vytahovali von ale ziadne bolesti som nemala ... na druhy den som uz behala po chodbe a o tyzden som sa isla prejst do parku s malym... ja by som rodila cisarkym zakazdym... ziadne bolesti a ani som nevedela ze mam jazvu....
-
2009-04-29 18:47:59 | ada | trapne
v zahranici sa bezne robia cisarske aj 3 aj 4 krat a nikto nerobi z toho vedu a hlavne sa nepretca v mediach aka je chuderka.Kazda zena s tym musi pocitat ked je uz tehotna ,je to asi na 50% ,ked to dieta musi ist von tak musi ist von prirodzene alebo cisarskym.Chcela by som vediet aku vedu by urobila keby rodila prirodzene??????
-
2009-04-29 18:21:37 | super zena | na mna nemate
ja som rodila uplne bez narkozy, dokonca som si dietatko sama vytiahla z brucha, aby som sa hned on mohla zacat starat. nikto mi nepomahal a ziskala som aj cenu storocia za najstatocnejsiu zenu pri cisarskom porode. vobec to nebolo nic tazke, ako to tu opisujete, urcite ste vsetky cintlavky a padavky.
-
2009-04-29 17:11:13 | simca | ale ste odvazne
normalne sa nestracim divit ako sa tu do misky obuvate je to dobra herecka a ako cloveka nech ju sudia ty ktory ju poznaju osobne normalne z niektorych tu ide taka zavist az mi je zle len preto ze ma peniaze a je slavna ju nemusite odsudzovat a robit znej citlivku kazdy clovek je iny aj bolest znasa inac ja som dva krat rodila raz normalne a teraz cisarskym a taktiez som vravela ze nikdy viac hrozna bolest hlavne prve dni nemoct sa pohnut otocit ani este dlho som to pocitovala a aj teraz pocitujem pri zmmene casu problemy bolesti tak sa tu nehrajte na hrdinky
-
2009-04-29 16:09:22 | Iva | No len sa nepototo
Jasne, vsak musi na seba nejako upozornit, tak podme aj my, vsetky zeny, co sme aspon raz rodili cisarskym, podte sa sem podpisat a nieco k tomu dopisat, aby madam vedela, ze nie je jedina na svete.
-
2009-04-29 15:57:28 | veronika s Anglicka | cisarsky rez
A ja som rodila s cisarskym rezom a bolo super.Uz druhi den som stavala a chodila .Bolelo.ale vydrzala som.Ajdruhy krat chcem tiez cisarsky rez. Veronik a S Anglivka
-
2009-04-29 15:19:26 | anka | nestrašiť budúce mamičky!!!
Skoro každá lekarka čo poznám rodila cisarskym rezom,hoci nemusela ale .......hold-lekarka! Keby to bolo take strašné tak by asi tak nerodili .Moja dcera 25-rocna rodila pred dvomi rokmi tiež cisarskym rezom,lebo sa naskytli problemi išlo o život dcery aj jej dcerky ,takže bolo to rýchlo pripravene ona nechcela narkozu,pretože tu narkozu cíti aj dieťa-to jej povedal prímar,takže bolo len znecitlivenie od pasa dolu .počas pôrodu sme sa s noú rozpravali odo dverí,necitila nič,len sem -tam ju ju to pomykalo,ale bolo to rýchlo a malá bola na svete .Na druhý deň musela vstať.a tiež sa snažila starať o malu sama,takže nestrašte buduce maminy,cisársky si chvália viac,ako prirodzený pôrod!!!
-
2009-04-29 15:17:40 | nikuska | no teda
vy ste fakt tupane niektore...a to neviete ze kazdy organizmus je iny?aj ze ked dvaja robia tu istu robotu tak vysledok nie je vzdy ten isty?to ako sa clovek po takomto zakroku citi je suhrou mnohych faktorov vy hrdinky...niektore maminy by boli radsej keby si uz nemuseli zopakovat fyziologicky porod a radsej by len cisarsky...niektore mali po cisaraku fakt vazne komplikace a tvrdia ze nikdy viac...
-
2009-04-29 15:08:38 | anonym | Čo tárate?!
Pokiaľ viem, lekári doporučujú max.cisársky rez 2x...., niektoré ženy tu píšu, že mali 3x a viac ...., som zhrozená, že sa nachádzajú ľudia, ktorí keď nemajú sa čím odlíšiť od iných, tak aspoň počtom chôrob a chirurgických rezov...? je to v norme????
-
2009-04-29 14:46:05 | Kika | ..zlatéé
preeboha vy ako čo tu riešite teras?... noo bože taak ona zle znášala cisarsky rez ... too už teras musiii byt precitlivena ..namysleenaa.. hviezda a newiem čo?... sa tieš uvedomte trošku... to je snaad jej vec ako jej bolo nie?... tieš ju tu idete zabiť zato... aa taa malaa je naadherna:)
-
2009-04-29 14:24:07 | doda | trapne
no len nech sa neposerie primadona jedna,ma ona vobec predstavu ako to chodi v realnom zivote ???????????O tom velmi pochybujem,je uplne trapna a urobi vedu z cisarskeho rezu sorry ale co je vela to je vela.Nacvo to tam vobec davaju koho to zaujima?????????
-
2009-04-29 13:03:25 | eva | ee
MIA--HRDINKA!naco ta ironia --Miska nerobi vobec zo seba HVIEZDU! ty by si mala byt tolerantna k ludom a nie ich hned odsudzovat
-
2009-04-29 13:03:05 | mm | le sa nepototo
vôbec to nie je také hrozné, to každá celebrita chce s niečim na seba upozorniť, cisársky rez mám tiež za sebou!!
-
2009-04-29 12:54:20 | ada | 3xcisársky
Ja som cisársky rez absolvovala 3-krát, prvýkrát to bolo náročné, druhýkrát lepšie , tretíkrát som uspatá nebola,na druhý den som vzpriamene chodila,ale odniesla si to hlava-strasné neopísatelné migrény.To som musela zvládnut aj s dietatkom pri sebe /horko-tazko/.
-
2009-04-29 12:25:52 | katrin21 | suhlasim s Miskou
Mala som cisarsky, a nechapala som matky, co uz 3 dni po nom chodili vzpriamene s dietatom na rukach akoby nic. ja som sa tri dni nevedela ani poriadne pozviechat rychlo z postele, uz ked som bola dole, tak sa dalo,ale vstat z nej... este aj po tyzdni to bolo biedne a este dalsie 3 tyzdne som bola velmi velmi slaba, nevladala som napr. stat za sporakom a varit. ale je fakt, ze som mala trochu zapalenu jazvu a v noci som sa budila mokra a spotena... po 6 tyzdnoch to preslo. Najhorsie je asi prvých 10 dni.. potom uz to ide.. a Miska asi ma s cim porovnavat.. rodila aj normalne..
-
2009-04-29 12:13:54 | Alena | Trosku objektivity by nikomu nezaskodilo...
Mile pisatelky, trosku sa zamyslite ..Kazda v svojom prispeku pise.."ja som" a pokracuje "ona je".. Ved kazdy clovek zvlada rozne situacie odlisne a inemu cloveku neprislucha ho posudzovat a hodnotit. Aj miera bolesti je relativny pojem. Nechajte ostatnym (ci uz su to "zname osobnosti",alebo vasi priatelia, ci susedia) pravo na ich pocity. Ja som voci pani Cobejovej "neutralne naladena", pozrela som si prispevok, aby som videla, ako to prezivala ona, a nie preto, aby som jej zazitky prirovnavala k svojim 2 porodom. Podla vas nie je zvlastne, ked si niekto chce budovat ego porovnavanim..??
-
2009-04-29 11:22:48 | mata | suhlasim
cisarsky rez som sice nemala ale miska rodila ako prvorodicka a ked mala komplikacie tak
-
2009-04-29 11:20:17 | Dana | Hovorí z Vás závisť.
Neabsolvovala som cisársky rez. Bola som však operovaná na gynekológii na slepé črevo, rez cez celé brucho ako na cisársky. Robíte sa hrdinky, zrejme Vás posilňovalo to novonarodené dieťa, dávalo Vám pocit sily. Je to veľká motivácia. Ja som však mala pocit, že sa už nepostavím na vlastné nohy a bolesti som mala veľké, na druhý deň som vstala len preto, že mi vyhodili návštevu a ja som prešla celú chodbu ku dverám.Šiesty deň som dostala horúčky, rana mi hnisala a z brucha mi vytláčali hnis. hrozila mi sepsa, našťastie pomohli antibiotiká. Dvakrát mi museli laparoskopicky prerušovať po rokoch zrasty.Vážené dámy, teší ma, že ste dopadli lepšie a dobre to znášali.Mať šité celé brucho to nie je hračka, zahojí sa, ale netreba robiť zo seba hrdinky. Miška, verím Vám a držím palce v súkromí aj v práci.
-
2009-04-29 11:19:55 | Katka | vobec to nie je pravda
vobec nie je cisarsky rez nieco strasne, prezila som to dva krat a na druhy den som stala na nohach a starala sa o dieta, nie je to lahke ale nic strasne, dufam, ze sa mamicky nedaju odstrasit
-
2009-04-29 10:55:33 | ajka | je fajn byt mamou
miska je fajn baba.a vobec nie je precitlivena.mam za sebou jeden cisarsky rez a o dva mesiace rodim. ci to bude cisarsky alebo normalny uvidime.ale kedze mam za sebou tazky prvy porod,z ktoreho som sa dlho dostavala,nastalo mnoho komplikacií,ktore nikto nepredvidal,bola by som rada keby sme si ako zeny povedali ze sme aj tak zeny s velkym Ž,ked dokazeme priviest na svet krasne babatka.a su len a len nase.miska prajem tebe a celej tvojej tanicke vela bozieho pozehnania a vela zdravicka celej tvojej rodinke.moja prva dcerka je tiez vo veku priblizne tvojej prvej dcerky a cakame dalsiu.tak pekny den vsetkym.
-
2009-04-29 10:54:01 | babula | Fajnovka
Cisársky rez nie je absolutne nič hrozné ja som po troch dňoch sedela v tureckom sede takže maminy nebojte sa ked nie ste citlivky vydržíte.
-
2009-04-29 10:52:08 | Moni | Cisarsky vobec nie je taky hrozny
Nie je to nic hrozne,chcela som rodit normalne ale boli komplikacie a mala sa narodila cisarskym v nedelu o 5 rano a od toho momentu som ju mala stale pri sebe v izbe a starala sa o nu,bola tam aj moja mama a pomahala mi,a ked chceli urobit malej nejake vysetrenia tak vzdy prisli ku nam do izby ale nikdy mi ju nezobrali no a vecer som uz isla sama na wc a do sprchy,bol pri mne muz pre istotu ale bolo to v pohode a ani bolesti som nemala,len ked som si sadala.no a v utorok nas uz aj pustili domov a to bol moj prvy porod.nerodila som na Slovensku ale v Londyne.Takze cisarsky vobec nieje nic hrozne,jazvu nie je ani vidiet.ale je pravda ze kazdy porod je iny a kazda ho aj inak preziva ;)
-
2009-04-29 10:41:59 | Kaša | nie je to nič prijemné
Ja som rodila cisarskym dvojičky a možem Vam povedať, že hneď po 12 hod. ma dali na normalnu izbu a asi po 8 hodinach mi doniesli dvojičky. Mala som čo robiť aby som to zvladla. Je to dobry zaberak, keď sa neviete postarať sami o seba a hned Vam daju detičky.
-
2009-04-29 10:24:21 | Andy | ?
Myslím si, že u každého je to individuálne. Ja mám za sebou 2 pôrody cisárskym. Po prvom boli veľké bolesti, skôr taký šok z toho ako to bolí. Ale druhý už bol v pohode a po 24 hodinách som sa už starala o drobca. Asi to bolo aj tým, že som odmietla byť pripútaná na výživových infúziách.
-
2009-04-29 10:22:35 | Nicol | Nesuhlasim
Ja som mala cisarsky tiez 2-krat a nemozem sa stazovat. Prvy den sa sice o dieta skutocne neda starat a zena si to odtrpi a odlezi, ale uz druhy den na nohach sa da toho zvladnut celkom dost.Prve dieta som pri sebe mala hned ako ma premiestnili z JIS-ky, nakolko som starostlivost o dieta zvladala uplne v pohode a sestricky si asi ani neuvedomili, ze ju este na tu jednu noc maju mat oni. Ale ja som bola stastna prestastna, ze som ju mala uz den po operacii a zatial co ine achkali a ochkali este 3 - 4 dni, ja som bola uz v pohode a mohla som odist domov. BTW vsade na zapade je to uplne normalne, tam nehrozia ani tyzdnove hospitalizacie, par dni po porode su zeny v pohode a prepustene domov. Tu su vsetci asi prilis velke citlivky.
-
2009-04-29 08:32:11 | Januš | nesúhlasím
Súhlasím s Ivett.Ja som mala cisársky 2-krát a je to ťažké. Prvé dva dni sa máš problém otočiť na posteli a to nie som žiadna citlivka. Len som dostávala analgetiká.Malého mi nosili len na dojčenie až na tretí deň ostal pri mne,takže ho prebaľovali sestričky.Ak by som mala na výber,určite by som chcela prirodzený pôrod.Miška mala aspoň tú výhodu, že mala pri sebe manžela (výhoda nadštandardných izieb).Mne veľmi pomohla spolubývajúca.
-
2009-04-28 22:30:04 | Ivett | Každý pôrod je iný
No, ja teda súhlasím s Miškou,mám za sebou jeden klasický pôrod a druhý cisárskym,a tiež bol cisársky omnoho komplikovanejší a bolestivejší. Ja som sa 5 dní po zákroku nevedela postarať ani o seba, nie to ešte o drobca, a pri tom po riadnom pôrode som bola o pár hodín fit. Takže si nemyslím, že je to o vyhláseniach "hviezdy" ale o tom, že každý pôrod je iný.
-
2009-04-28 21:30:26 | MIA | To vobec nie je pravda
Miska je zrejme privelmi precitlivena, pretoze cisarsky rez vobec nie je nic hrozne, ako to opisuje. Sama som to prezila, viem o com hovorim. Prve dni je to velmi tazke, mne nikto dietatko neprebaloval, zvladala som to sama. Takze buduce mamicky nech sa absolutne nedaju odradit od takychto vyhlaseni "hviezdy".